Pödding

Har numera fyra sjukt fina matlådor att se fram emot den kommande veckan. Kålpudding är min favvo alltså. När jag gifter mig skall vi äta kålpudding, när jag fyller år skall jag äta kålpudding, när mina barn fyller år skal vi äta kålpudding. På min begravning ber jag er om att äta kålpudding!
Kunde nog inte sprungit mer vilse idag på nattorienteringen. FY fan aldrig aldrig aldrig mer, sa jag till mig själv när jag snurrat runt i trettio minuter och inte vetat vart jag var. Tillslut skymta jag eljusspårs ljus några km bort. Sprang som en gud mot ljuset, klassiskt mig att bli så dramatisk också. Bajs mörka läskiga skog. Föredar härmed orientering på dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0